Angående vårt elitlag

Ja nu är sollentuna i farten igen och har klagat väldigt mycket på hur det går för vårt elitlag? Som sagt så är de väldigt besatta av oss att de alltid ska skriva om oss ....

Jaja, nu till saken, anldeningen till att vi inte har något elitlag är för att vi inte har tillräckligt med enggerade spelare och tränare som vill satsa sin tid på att spela. Ni som inte vet så har Vallentunas elitlag kommit nästan 1,2,3 varje år men förra året tappade vi all entusiasm och då gick det inte så bra, tränare hoppade av, spelare kom inte till träningarna osv.

Det jag inte förstår är varför sollentunas ungdomslag är så insatta i vårt elitlag? Liksom vi spelar UNGDOMSvolleyboll och vi bryr oss inte så mycket om det andra liksom! Men kanske för de förlorar mot oss hela tiden så vill de hacka på nått helt annat, typsikt Sollentuna ....

Men för att glädja det lite så vill jag bara påpeka att vi är Vallentunas högsta lag, BOYYEEEAAAH!!!

Vårt förra elitlag!


Kommentarer
Postat av: Ester

Hej Brudar.

Jag tycker det är jättekul att ni har en blogg och verkligen uppdaterar, en superrolig idé! :)

Däremot tycker jag att ni ska tagga ner lite med "elakheterna". Visst får ni skriva era egna åsikter osv om att Sollentuna härmar er, om ni tycker det, skriv det. Men det där med Pinge t.ex, är inte det lite väl? "/



Ester.

2010-09-29 @ 09:31:17
Postat av: ....

tagga ner vallentuna.. hata hata

2010-10-02 @ 01:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0