Meddelande till alla läsare, FRÄMST sollentuna

Hejhej, som ni kanske märkt så har bloggen legat nere på grund av lite komplikationer. Därför tänkte jag skriva något väldigt viktigt som alla ska ta åt sig av, och förstå.

Allt började med att vi skapade den här bloggen för att skriva information om bloggen, sedan kom jag, Elsie på en idé som jag tyckte verkade rolig. Vi skulle driva med de olika lagen så att de skulle bli lite provecerade, bara för skojs skull, och allt som skulle skrivas skulle bara vara oseriöst och överdrivet. De flesta i laget tyckte det var en rolig grej och INGEN sa emot. Däför började jag och några andra i laget, (tänker inte skriva namn) att uppdatera och verkligen leta efter överdrivna fel hos de andra lagen och sedan skriva en väldigt oseriös text och hacka på allt och alla. Jag menar kom igen, hör man inte sarkasmen bakom allt skrivande? Ialla fall, sedan blev det väldigt mycket om Sollentuna och anledningen till det är för att typ sollentuna är våra största 'rivaler' i Stockholmscupen, därför ville vi driva med de lite. Och jag menar det när jag skriver nu, ALLT som skrevs var oseriöst, inget var menat på riktigt och det är verkligen inte våra åsikter om er!

Nu var det roligt för vi skrev massor av inlägg och de flesta tyckte det var kul och patetiskt och klockrena inlägg, det tyckte jag också men sedan störtade allt. Vårt lag gick emot oss och bloggen och började snacka skit bakom vår rygg till de andra sollentunaspelarna, där de skrev att vi var pinsamma och att de skämmdes över oss. TROTS att de själva sagt på träningarna att vi gjorde roliga inlägg och de visste att vi inte menade det vi sa. Ändå gjorde de så, och gjorde att vi verkade som riktiga idioter och det var verkligen inte så det skulle vara.

Jag och de andra som skrev bloggen blev mycket besvikna av våra lagspelare, jag menar man hugger inte en lagspelare i ryggen sådär och får en och hela vallentuna att se dumma ut!

Därför vill jag bara säga till alla, speciellt sollentuna dåra, VI som skrev denna blogg har eller hade inget ont om er när vi skrev inläggen utan allt var bara på låtsas, alltså driv och oseriöst! Jag menar, tro mig när jag säger det här, jag skulle aldrig i hela mitt liv sjunka ner så lågt att skriva något så töntigt och hacka på minsta lilla grej. Jag skrattade åt mig själv över hur jävla patetiskt det låter.

Jag tänker inte be om ursäkt eftersom jag aldrig menat det jag skrivit utan jag ville bara förklara hur det var. Och jag tycker att det är oerhört synd att det blev som det blev, för det var verkligen inte så vi hade planerat.

Hoppas ni förstår!
Tack för att ni läste!


Kommentarer
Postat av: hest

"man hugger inte en lagspelare i ryggen sådär och får en och hela vallentuna att se dumma ut!"



HAHAHA ni har ju skämt ut hela vallentuna genom att skriva denna blogg så folk tänker nog mer på att ni skämt ut hela vallentunas volleyboll förening än att någon som skämt ut er och oseriösa med bloggen? knappast.

2010-10-03 @ 17:32:11
Postat av: .

"man hugger inte en lagspelare i ryggen sådär och får en och hela vallentuna att se dumma ut!"



HAHAHA ni har ju fan redan skämt ut hela vallentuna och alla som tillhör vallentuna volleyboll förening så folk tänker nog mer på det än att ni sjävla blivit utskämda! Oseriös blogg?? hahaha årets skämt fjortisjävlar

2010-10-03 @ 17:36:58
Postat av: ...

Dåligt att säga att de andra i laget högg er i ryggen .... ni skämde ut dem... de får skit för vad ni har gjort..pinsamt!

2010-10-05 @ 16:25:18
Postat av: -

Jag tycker inte man beter sig såhär i ett lag. Trodde man fattade bättre än såhär. Nu får det fan ta och vara nog från din sida Elsie!

2010-10-07 @ 21:57:10
Postat av: Hahah

jävla miffon bara för att ni inte spelar i sollentuna jävla fucking fjortisar... idioter vi härmar inte puckon så vi kan omöjligt härma er.... ^^

2010-10-25 @ 11:48:40
Postat av: Anonym

hah ofta alla vet att ni försöker vara som vallentuna och södertälje... för de vinner iaf.

2010-11-02 @ 18:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0