That's the reason why!

Chacha stalkers, ni börjar bli jävligt många nu! Vill bara börja med att näma att rubriken är ett citat från en viss bög från ett lag igår i Uppsala, inte det att jag har något emot bögar men de var väldigt otrevliga men lite småroliga faktiskt, mer om det kanske senare ;)

Ni undrar säkert varför vi snackar så mycket skit om Sollentuna och här har ni en liten förklaring. Under SM-kvalet till U17 SM i år gjorde Sollentuna en oacceptabel sak! De spelade en såkallad läggmatch mot Spårvägen i tredje/fjärde-pris matchen. Det förlorade med flit, jättefult tyckte alla som såg det men det sorgliga var att Spårvägen trodde det var de som spelade bra och blev skitglada. Vi blev minst sagt upprärda, men dommarna och alla lät det vara så fick det slippa att ha Svedala i sin grupp i SM. Sen dess är de och deras tränare Chrsiter inte så speciellt omtyckna, som ni kanske förstår. Synd bara att det inte riiiiiktigt var värt det, så det ändå bara kom fyra i SM. Förlorade mot självaste Vallentuna i Bronsmatchen, HAHAHAH. Sucks to be them och kom ihåg att fairplay lönar sig i slutändan ;)


"Fina" Sollentuna..


Kommentarer
Postat av: Jag

BRA DÄR!!!!!!!!

2010-09-27 @ 20:58:39
Postat av: hanna

tjejer, jag vill bara säga att jag vet att det var dåligt att vi lade oss i matchen, självklart va de osportsligt osv. dock säger christer att han tar på sig allt angående detta och därför tycker jag verkligen inte att ni ska sitta och skiva massa skit om hela sollentuna. visst, jag förstår om ni är sura för att ni fick svedala i gruppen, men ni verkar ju ha klarat er ganska bra trots det här? ni va visst bättre än oss under det sm:et, och nu i helgen också. men det spelar faktiskt ingen roll, ingen från sollentuna skulle någonsin sjunka så lågt att man skriver en blogg som i stort sett bara handlar om att trycka ner andra lag. jag tycker ni som driver den här bloggen är väldigt omogna och pinsamma, och av vad jag har hört så är inte hela laget med på den här bloggen heller. jag förstår dem om de skäms över er!

2010-09-28 @ 20:55:35
URL: http://hankyys.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha det finns två roliga grejer i det här!

1. Vi vann första setet på riktigt, sen lade de sig. Och ja, de hade troligen vunnit ändå, men vi spelade jävligt bra den matchen för att vara vi.

2. Vi har vunnit mot Vallentuna (ert lag tillome), så det e rätt roligt att vi e sorgliga.

Hihi. Bara för att säga lite så i efterhand.

2010-10-05 @ 19:55:20
URL: http://amati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0